Kaip pirkti Internetinėje UAB Deguvos Parduotuvėje

krepselis_grey

Internetinėje parduotuvėje www.deguva.lt prekes galite užsisakyti bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną.

Apmokėjimas už prekes:

Už prekes Jūs galite atsiskaityti Jums patogiu būdu.

Atsiskaitymo galimybės:
1. Atsiimant prekes iš mūsų parduotuvės (Raudondvario pl.234, Kaunas), atsiskaitymas grynaisiais;
2. Bankiniu pavedimu (mokėjimo paskirtyje nurodant užsakymo numerį)
3. Per „Paysera“ atsiskaitymų platformą. Pasirinkę šį apmokėjimo būdą, Jūs būsite nukreipti į apmokėjimo langą Jūsų banke, kuriame reikės suvesti tik prašomą kodą iš kodų kortelės ar kodų generatoriaus. Suvedus prašomą kodą apmokėjimas įvyks automatiškai.

Prekių pristatymas:
SVARBU! Prekės pristatymas gali užtrukti iki 8 d.d.

Yra galimi keli prekių pristatymo-atsiskaitymo variantai:

1. Prekių atsiėmimas UAB Deguva, adresu Raudondvario pl. 234, Kaune
2. Per siuntų tarnybą LP Express (kurjeris pristatys prekes į Jūsų nurodytą adresą ar LP Express terminalą)

3. Užsisakius prekių už 100 EUR ir daugiau, UAB Deguva vadybininkas Kauno mieste prekes pristatys nemokamai

PRISTATYMAS KAINA APMOKĖJIMAS
Atsiėmimas mūsų parduotuvėje
Raudondvario g. 234, Kaunas
Darbo laikas 8-20 val. (I-V)
0,00 EUR Grynaisiais
Per Paysera.lt
Išankstiniu pavedimu
Per įmonės darbuotoją
Ši galimybė yra taikoma tik Kauno mieste užsisakius prekių už 100 Eur ir daugiau
0,00 EUR Grynaisiais
Per Paysera.lt
Išankstiniu pavedimu
Per LP Express siuntų tarnybą
Pristatymas per 2-8 d.d.
3,00 EUR Išankstiniu pavedimu
Per Paysera.lt

Suderinus su UAB Deguva vadybininku, Jūsų patogumui galimos ir kitos pristatymo galimybės. Detalią informaciją apie alternatyvius pristatymo būdus Jums suteiks UAB Deguva vadybininkas.

Apie tai, kad užsakymas atliktas, gausite patvirtinimą elektroniniu paštu.

Asmens duomenų apsauga
Jūsų pateikti duomenys (elektroninio pašto adresas, vardas, pavardė, telefono numeris, adresas ir kt.) bus naudojami tik tam, kad galėtume tinkamai Jums teikti paslaugas. Be Jūsų leidimo duomenys  nebus perduodami trečioms šalims, nesusijusioms su mūsų tiesioginių paslaugų teikimu, išskyrus LR įstatymų nustatyta tvarka.

Prekių garantija ir grąžinimas
Visoms UAB Deguvos parduotoms prekėms taikoma gamintojo nustatyti garantiniai terminai, kurių sąlygos bei terminai nurodomi tų prekių aprašymuose. Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu remontas atliekamas nemokamai. Garantinis laikotarpis yra nurodomas prekės pirkimo dokumente ( PVM sąskaitoje faktūroje). Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentus – PVM sąskaitą faktūrą, kuri yra kaip garantinis talonas bei visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus. Garantiniam laikotarpiui pasibaigus, prekės nėra priimamos garantiniam remontui, tačiau mes Jums rekomenduosime patikimus po garantinio serviso specialistus.

Pastabos
1. Sugedus prekei kreipkitės PVM sąskaitoje faktūroje, kuri veikia kaip GARANTINIS TALONAS, nurodytu telefonu (+370 695 88755) arba el. paštu info@deguva.lt.
2. Sugedusią prekę klientas privalo pateikti su pirkimo dokumentu, PVM sąskaita faktūra, kuri veikia kaip GARANTINIS TALONAS
3. Sugedusią prekę pirkėjas perduoda parduotuvės atstovui, arba parduotuvės personalo užsakytiems kurjeriams (derinate su parduotuvės administratoriumi).
4. Kurjeriui prekė turi būti perduota saugioje pakuotėje.
5. Gedimui nepasitvirtinus ar esant garantinio sąlygų pažeidimams, visas išlaidas susijusias su prekės transportavimu apmoka klientas, savo lėšomis.
6. Dėl gamintojo kaltės sugedusi prekė yra keičiama nauja arba šalinami gedimai per 3-21 dienas, nuo prietaiso perdavimo garantiniam servisui.
7. Jei gedimų, kurie atsirado eksploatuojant prietaisą garantiniu laikotarpiu negalima pašalinti, ir jei nėra galimybės jos pakeisti nauja, pinigai grąžinami.
8. Pardavėjas neatsako gedimo metu prarastą informaciją ir dėl to patirtų nuostolių, todėl patariame nuolatos daryti duomenų kopijas.

Jeigu nusipirkę prekę ir pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę per septynias darbo dienas nuo užsakymo pristatymo dienos. Tokiu atveju nekokybiška prekė yra keičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami pinigai.

Teisės aktai
Visos netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

PRIMENAME! Grąžinant netinkamos kokybės prekę, būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentus (PVM sąskaitą faktūrą).

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.

Grąžinimas
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

• Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje
• Prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta
• Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę
• Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta
• Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas)

Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti UAB Deguva nurodytu adresu.

Pirkėjas apmoka prekės transportavimo išlaidas.